Shop Forum More Submit  Join Login
Ouran coslpays FF7 by jadress Ouran coslpays FF7 by jadress
I love Ouran, I love FF7- why not?

Photoshop
October 2006
Add a Comment:
 
:iconim2cute1999:
Im2cute1999 Featured By Owner Jun 5, 2014  Student Artist
That means I can cosplay as Yuffie! :D
Reply
:iconim2cute1999:
Im2cute1999 Featured By Owner Jun 5, 2014  Student Artist
Hehe both Sephy and Kyoya are pretty scary when mad XD
Reply
:iconplasmatiel:
Plasmatiel Featured By Owner Nov 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
just imagine tamaki's reaction to *SPOILER ALERT* aires dying >_<
Reply
:iconvocapony:
Vocapony Featured By Owner Dec 17, 2012
This is so full of AWESOME! I love it!
Reply
:iconlidyafantasy:
LidyaFantasy Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha thats just great. Love that you put Kyoya as Sephy
Reply
:iconminimonster767:
MiniMonster767 Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I can see this happening O_o
Reply
:iconchristiangirl4life:
ChristianGirl4Life Featured By Owner Feb 19, 2012
lol
renge is tifa
total personalty disorder right there lol (same with cloud and tamaki...)
ps: LOVE mori senpais costume lol i cant remember what that creature is called but i want to say moogle or moggle or soemthing like that (im thinking of kingdom hearts though so...meh)
Reply
:iconplasmatiel:
Plasmatiel Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
cait sith....i think he is what he's called
Reply
:iconotaking3582:
otaking3582 Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist General Artist
Renge, you're just loving this, aren't you?
Reply
:iconmichi-kobayashi:
michi-kobayashi Featured By Owner Oct 19, 2011  Hobbyist General Artist
Kyoya: On your knees. I want you to beg for forgiveness!
Reply
:iconloopashinigara:
LoopaShinigara Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist General Artist
finally an ouran cosplay i actually wanted to see *giggle* they're all so cute! Though Kyoya as Sephiroth is deffinanatly my favorite here ^_^
Reply
:iconisthereanyhopeforus:
IsThereAnyHopeForUs Featured By Owner Jul 18, 2011
I thin Takashi isn't loving the outfit...that or he's really intent on her ass... what ever workds for him, cuz a SecretPervert!Takashi sounds cool...Great work too.
Reply
:iconinsanejustemo:
InsanejustEMO Featured By Owner Mar 30, 2011
XD I LOVE IT!!!
Reply
:iconkiterieaine:
KiterieAine Featured By Owner Sep 11, 2010  Hobbyist Writer
Cute I love Mori's cosplay.
Reply
:iconchemicalink:
ChemicalInk Featured By Owner Aug 22, 2010  Hobbyist General Artist
Kyoya....ahaha..luv it
Reply
:iconelvin-kitsune:
elvin-kitsune Featured By Owner Apr 26, 2010  Hobbyist Traditional Artist
lol! Nice!
Reply
:iconindiebp:
indiebp Featured By Owner Mar 24, 2010
Kyouya as Sephiroth :) Yup this makes my day
Reply
:iconcleris4ever:
cleris4ever Featured By Owner Jan 27, 2010  Hobbyist Traditional Artist
This is awesome!

:+favlove:
Reply
:icontheladydragonfly:
TheLadyDragonfly Featured By Owner Nov 20, 2009  Hobbyist Digital Artist
Kyouya as Sephiroth is epic win!

And I love Tamaki's expression. x3
Reply
:iconquel-chan:
Quel-chan Featured By Owner Apr 24, 2009
I just LOVE Tamaki as Cloud.. :XD:

But all of them are so cute <3
Reply
:iconrmugi:
RMugi Featured By Owner Jan 30, 2009  Student Digital Artist
did you see this before? [link]

if not i think you're gonna flip. :XD:
Reply
:iconchilali17:
chilali17 Featured By Owner Jan 11, 2009  Hobbyist General Artist
ahahahaha! oh my... this just makes me laugh! (in a good way tho...)
Reply
:iconwerewolfpower:
werewolfpower Featured By Owner Dec 11, 2008
thats kool kyoya has to be my fave cos he's sephiroth ^-^ good job
Reply
:iconzephra85:
Zephra85 Featured By Owner Aug 2, 2008  Hobbyist Digital Artist
A Final Fantasy VII/Ouran High School Host Club crossover/cosplay pic? Wow, I'm surprised this doesn't have fifty-thousand comments and twenty million favourites knowing DA.

Nice pic though. Kyouya is love in this piece. ^^
Reply
:iconryku-isaigana:
Ryku-Isaigana Featured By Owner Apr 18, 2008
...Ha...haha, a-hahaha!
This is great, heh, realy something.
Reply
:icondan-nippon13:
dan-nippon13 Featured By Owner Mar 27, 2008  Student Digital Artist
haha total epic win :heart: ^^
Reply
:icondarkfawkes:
DarkFawkes Featured By Owner Feb 27, 2008
OMG XD Mori moogle! :love:
Reply
:iconinluvwitastranger:
iNlUVwITAStRANGER Featured By Owner Feb 10, 2008
Amazing!
I can so imagine this happening in the series... if it ever continues. :(
Reply
:iconvehira:
Vehira Featured By Owner Jan 28, 2008
that is awesome XD

I vote that you win the internet for this one <3
Reply
:icontsubani:
tsubani Featured By Owner Dec 17, 2007   Interface Designer
NO POOR KAORU, HE'S ALL SAD AND LONELY AND XIII~

D:
Reply
:iconwunaznbabi:
wunaznbabi Featured By Owner Dec 12, 2007
*shock* no zack?? =(..............LOLS still love it tho =]
Reply
:iconstoryweaver1:
Storyweaver1 Featured By Owner Nov 18, 2007
LOL! I love this! Most of these fit better well. Accuracry speaking-the girls' should probably be switched but funny speaking-Perfect as it is.

I especially like Cat Sith. So cute!
Reply
:icontehsockchibi:
TehSockChibi Featured By Owner Oct 6, 2007
That's awesome! ^^ I agree with everyone else, I luff Ouran and FF7!!
Reply
:iconneko-rulz:
neko-rulz Featured By Owner Sep 23, 2007  Hobbyist General Artist
HAHAAHAHAAHA YAY!! I love ouran and FF7 too TvT you're making my dreams true
good job
Reply
:iconminami63:
minami63 Featured By Owner Sep 23, 2007   General Artist
Kyoya as Sephiroth... oh, yeah! This is awesome!
Reply
:icontohruhondasan:
TohruHondaSan Featured By Owner Sep 23, 2007
awesome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 23, 2007
Image Size
245 KB
Resolution
866×599
Link
Thumb

Stats

Views
10,828
Favourites
345 (who?)
Comments
36
Downloads
82
×